عباس عبدی نوشت: نظام اداری ایران با سفرهای استانی اصلاح نمیشود. با تاکید بر خصلتهای فردی نیز درست نخواهد شد. شاید یکی از مهمترین اولویتها برای اصلاح امور کشور، اصلاح نظام اداری است که در دوره ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ بهشدت تخریب شد و پس از آن نیز اصلاح نشد.