عباس عبدی به پیشنهاد ایران برای صدور بیانیه سیاسی کنگره امریکا برای تضمین توافق احتمالی در وین واکنش نشان داد.
۱۶۱۶ مطلب
عباس عبدی به پیشنهاد ایران برای صدور بیانیه سیاسی کنگره امریکا برای تضمین توافق احتمالی در وین واکنش نشان داد.
سعید جلیلی گفته بود: یکمیلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت میفروشیم و پولش را هم میگیریم و کارمزد این فروش بسیار پایینتر از قبل تحریمهاست.
پیام بودجه، کسری شدید بودجه، فشار مضاعف تورمی، افزایش شکاف درآمدی و فشار بیشتر به مردم است، تنها راه تعدیل این تبعات آن هم تا حدودی، به سرانجام رسیدن برجام است. ولی حتی اگر برجام هم نهایی شود، مشکلات فوق باقی خواهند بود.
اصولگرایان که باید قتل دختر اهوازی را محکوم کنند سکوت کردهاند، زیرا بهصورت سنتی آنان این رفتار را مانع از تخلفات جنسی میدانند پس سکوتشان به منزله توافق نسبی با این رویداد وحشتناک است.
عباس عبدی نوشت: اقدام به موقعی بود و اکنون باید منتظر محاکمه ومجازات او بود.
اگر پلیس شلیک میکرد و آن فرد مجروح یا مقتول میشد (به شرطی که فیلم نبود) اثبات حقانیت پلیس خیلی سخت، اگر نگوییم غیر ممکن بود.
با وجود دولتی بودن مدیریت و نیز فساد و رانت بالا در صنعت پتروشیمی، چرا کیفیت محصولات آن خوب است؟ به این علت ساده که صادراتی است.
برخی افراد مقام و منصب را حق خود میدانند و گویی با پذیرش آن منصب، به دیگران منت میگذارند. در نتیجه درکی منفی و ناروا از اعطای مدیریت به منسوبین خود ندارند، زیرا خود را برتر از مردم میدانند و در مقام هدایتکننده مردم انجام وظیفه میکنند.
سربازی را مقدس میکنند و آن را به فروش میگذارند، دنبال تصویب طرح صیانت اینترنت هستند، در حالی که هدف روشن آن محدود کردن دسترسی مردم به اینترنت است و اکنون واژهای به نام مالیات سبز را به میان کشیدهاند که در واقع باید گفت «جریمه سیاه» است.
بیاییم فرض کنیم که با چنین سندی و راهحلهایی مانند طرح جوانی، توانستید سهم نامهای اسلامی را بیشتر کنید، خب چه نتیجهای حاصل میشود؟ این کار نوعی خودفریبی است، مردم که با گذاشتن اجباری و صوری نام اسلامی روی فرزندشان اسلامی نمیشوند.