نیروی دریایی سپاه: آمریکاییها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد
فرماندهی نیروی دریایی سپاه در پیامی هشدارآمیز اعلام کرد: « حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.»
فرماندهی نیروی دریایی سپاه در صفحه مجازی خود نوشت:
«شلیکهای کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمیکند اما شلیکهای ما به متخلفان، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری میکند. حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.»
![]()