ببینید؛ عصبانیت و دست زدن کریم باقری برای پرسپولیسیها در رختکن
بعد از باخت پرسپولیس به چادرملو کریم باقری از عصبانیت برای بازیکنان دست زد و به آنها گفت لیاقت رفتن به آسیا را ندارند.
بعد از باخت پرسپولیس به چادرملو کریم باقری از عصبانیت برای بازیکنان دست زد و به آنها گفت لیاقت رفتن به آسیا را ندارند.