ترنج موبایل
کد خبر: ۹۸۲۶۷۹

سپاهان: به باشگاه‌های داخلی بازیکن نمی‌فروشیم!

سپاهان: به باشگاه‌های داخلی بازیکن نمی‌فروشیم!

معاون سپاهان اعلام کرد این باشگاه رضایت‌نامه بازیکنان خود را برای باشگاه‌های داخلی صادر نخواهد کرد.

امین کریمیان، معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه سپاهان در حاشیه جلسه شورای عالی ورزش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص شرایط سپاهان در بازار نقل و انتقالات و تورنمنت سه جانبه برای کسب سهمیه آسیایی صحبت کرد و به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه سپاهان در خصوص تورنمنت سه جانبه کسب سهمیه آسیا گفت: ما این تورنمنت را قبول نداریم، پس از آنکه کمیته استیناف درخواست ما را برای مجوز حرفه‌ای قبول نکرد و فدراسیون مجوز حرفه‌ای ما را صادر نکرد، به دادگاه عالی ورزش شکایت کردیم دیروز نیز لایحه تکمیلی را فرستادیم و پیگیر آن هستیم.

کریمیان در خصوص زمان صدور رای دادگاه عالی ورزش در این پرونده گفت: تا دیروز ما برای ارسال لایحه تکمیلی فرصت داشتیم و پس از آن از فدراسیون می‌خواهند که دفاعیات خود را ارسال کند. ما پیگیر هستیم که هم مجوز و هم سهمیه‌ای که برخی برای آن دست و پا می‌زنند را بگیریم.

وی در واکنش به جدایی ستاره‌های سپاهان گفت: برنامه‌ای برای فروش ستاره‌ها نداریم و بعید می‌دانم باشگاهی توان این را داشته باشد که پول رضایت‌نامه بازیکنان ما را بدهد.

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه سپاهان ضمن تکذیب مشکلات شدید مالی این باشگاه گفت: تنها مسئله مالی مراقبت از منابعی است که در اختیار داریم و می‌خواهیم به درستی از آن‌ها استفاده کنیم.

کریمیان در خصوص فروش بازیکنان سپاهان گفت: اگر مشتری خوب خارجی داشته باشند و باشگاه به آنها نیاز نداشته باشد و بتواند جایگزین مناسب جذب کند، باشگاه به لژیونر شدن آنها کمک می‌کند.

 

منبع : ورزش3
ارسال نظرات
خط داغ