پرسپولیس با یک تیم غایب در تورنمنت سه جانبه
تیم فوتبال پرسپولیس ۹ بازیکن خود را در تورنمنت سه جانبه در اختیار نخواهد داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس در تورنمنت سه جانبه برای مشخص شدن نماینده سوم ایران در آسیا، 5 تیرماه به مصاف چادرملو خواهد رفت و در صورت پیروزی در این مسابقه، باید 8 تیرماه به مصاف گلگهر سیرجان برود.
پرسپولیسیها که از هفتهها پیش تمرینات خود را برای برگزاری تورنمنت احتمالی آغاز کرده بودند، بازیکنان خارجی مانند بیفوما، دنیل گرا و مارکو باکیچ را هم به تمرینات فراخواندند تا با از بابت بازیکن مشکلی برای این مسابقات نداشته باشد. با این وجود اما بدون ملیپوشان داخلی و خارجی خود پا به تورنمنت سه جانبه خواهد گذاشت.
پیام نیازمند، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی و علی علیپور به همراه اوستون ارونوف و ایگور سرگیف 6 بازیکن ملیپوش پرسپولیس هستند که به دلیل حضور در جام جهانی نمیتوانند این تیم را در دیدار با چادرملو و گلگهر همراهی کنند.
یعقوب براجعه به دلیل شکستگی مچ پا و سروش رفیعی و محمدحسین صادقی به دلیل غیبت در تمرینات در جمع سرخپوشان در تورنمنت سه جانبه حضور نخواهند داشت.