ترنج موبایل
کد خبر: ۹۸۱۸۵۴

لیونل مسی: از پنالتی‌ام عصبانی بودم

لیونل مسی: از پنالتی‌ام عصبانی بودم

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: ما آرژانتین هستیم و همیشه مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم.

لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از بریس مقابل اتریش، ثبت دومین برد آلبی سلسته در جام جهانی 2026 و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت اظهار داشت: خیلی خوشحالم. می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم و همراه با هم‌تیمی‌هایم جشن بگیرم. همه اتفاقاتی که تا اینجا رخ داده، فوق‌العاده بوده است.

وی درباره جاه‌طلبی آرژانتین در رقابت‌های این دوره گفت: همیشه در برنامه‌های ما این بوده که همه بازی‌ها را ببریم. ما آرژانتین هستیم و همیشه مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم.

کاپیتان آلبی‌سلسته همچنین درباره حمایت هواداران عنوان کرد: تیم ما از دیدن مردم در چنین شرایطی لذت می‌برد؛ از اینکه بتواند چنین شادی‌هایی را به آنها هدیه دهد. تاکنون چندین شادی به آنها داده‌ایم و تلاش خواهیم کرد این روند را ادامه بدهیم.

مسی که در این دیدار یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد، در واکنش به آن صحنه گفت: از پنالتی خیلی ناراحت و عصبانی بودم، چون آن را از دست دادم و ضربه بسیار بدی زدم.

 

منبع : تسنیم
ارسال نظرات
خط داغ