ترنج موبایل
تبلیغات
کد خبر: ۹۷۴۸۷۴

چین از آمریکا و ایران خواست تا امتیازاتی را بدهند

چین از آمریکا و ایران خواست تا امتیازاتی را بدهند

وزیر امور خارجه چین از آمریکا و ایران خواست تا امتیازاتی را بدهند.

تبلیغات
تبلیغات
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین، بار دیگر از طرفهای درگیر در خاورمیانه خواست تا به آتش‌بس احترام بگذارند و ابراز امیدواری کرد که آمریکا و ایران امتیازاتی را ارائه دهند، آنطور که رسانه‌های رسمی گزارش داده‌اند.
 
گفتنی است که وانگ یی، وزیر امور خارجه چین، روز سه شنبه گفت که پکن معتقد است توافقی برای پایان دادن به جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران برای تأیید به شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهد شد.
تبلیغات
منبع : انتخاب
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات