یک فعال سیاسی گفت: طبعا تعرض به مردم ولو اینکه با نیت و قصد امر به معروف باشد، گناه دارد. این کار به فرد ربطی ندارد، باید یک سازمان مراحل، روند و فرآیند تعیین کند. طبعا اگر عبور از چراغ راهنمایی گناه میشود، بدرفتاری با مردم و هتک حیثیتشان گناهی بزرگتر از آن است.