یک رسانه آمریکای ادعا کرد: « میانجیگران به نهایی کردن توافقی بین ایالات متحده و ایران برای تمدید آتشبس به مدت ۶۰ روز نزدیک شدهاند.»
۸ مطلب
یک رسانه آمریکای ادعا کرد: « میانجیگران به نهایی کردن توافقی بین ایالات متحده و ایران برای تمدید آتشبس به مدت ۶۰ روز نزدیک شدهاند.»
متاسفانه دولت آمریکا با طرح ادعاهای واهی و بدون توجه به تعهدات بینالمللی خود از برجام خارج شد و تحریمهای یکجانبه و فراسرزمینی را به ایران و کشورهای دیگر تحمیل کرده است. با این اقدام، آمریکا در واقع کشورهای دیگر را تهدید میکند که در صورت اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ مجازات خواهند شد. این چیزی نیست جز به سخره گرفتن مصوبات بینالمللی و باجخواهی از اجراکنندگان آن.