کادر پزشکی بیمارستانی در سوسنگرد و یک زن باردار مورد حمله خطرناک ٢ مرد شرور قرار گرفتند. این شروران که در حالت مستی بودند، در ساعتهای مختلف دوبار به این بیمارستان حملهور شدند و پزشک و پرستار را مجروح کردند. به گفته مشاور وزیر بهداشت یکی از متهمان دستگیر شده ولی دیگری فرار کرده است.