بر اساس اعلام مدیر کل آموزش و پرورش تهران، معلم دبستان با در نظر گرفتن فعالیتهای مستمر دانشآموز در کلاس، بدون برگزاری آزمون، نمره نهایی را تعیین میکند و پس از تأیید مدیر مدرسه، این نمره به عنوان نمره پایانی لحاظ خواهد شد.
۵ مطلب
بر اساس اعلام مدیر کل آموزش و پرورش تهران، معلم دبستان با در نظر گرفتن فعالیتهای مستمر دانشآموز در کلاس، بدون برگزاری آزمون، نمره نهایی را تعیین میکند و پس از تأیید مدیر مدرسه، این نمره به عنوان نمره پایانی لحاظ خواهد شد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی در نامه ای به معاونان آموزشی دانشگاه ها اعلام کرد: آزمونهای پایانی نیمسال تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی و در کلیه زیرنظامها بهصورت حضوری قابل برگزاری است.
در شهرهایی که از نظر شیوع کرونا ویروس و طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند به صورت حضوری برگزار نمیشود.
فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با طرح این درخواست که وزارت آموزش و پرورش امتحانات پایه نهم را به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار کند، گفت: موکول شدن امتحانات حضوری به زمان مناسبتری که بیماری تحت کنترل باشد، راه حلی بی خطر برای پیشگیری از سرایت ویروس کروناست.
نحوه امتحانات دانشآموزان مشخص شد. ارزشیابی پایانی نوبت دوم در پایههای هفتم، هشتم، دهم و یازدهم به شیوه غیرحضوری برگزار میشود.