گفتگوی تلفنی عراقچی و وزیر خارجه ازبکستان
وزیر امور خارجه ایران در تماس با همتای ازبکش، بر تداوم رایزنیها و توسعه مناسبات فیمابین ایران و ازبکستان در همه زمینههای مورد علاقه دو کشور تأکید کردند.
عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران و وزیر امور خارجه جمهوری ازبکستان، در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقهای و روابط دوجانبه گفتوگو و تبادل نظر کردند.
به گزارش فرارو، در این گفتوگوی تلفنی، بختیار سعیدوف، وزیر امور خارجه ازبکستان، ضمن استقبال از تلاشهای جاری دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا، بر اهمیت تداوم این روند و اجرای تعهدات متقابل تاکید کرد.
دو طرف همچنین بر تداوم رایزنیها و توسعه مناسبات فیمابین ایران و ازبکستان در همه زمینههای مورد علاقه دو کشور تأکید کردند.