ترنج موبایل
تبلیغات
کد خبر: ۹۸۲۰۸۷

ادعای سنتکام: دو ناو آمریکا خاورمیانه را ترک نمی‌کنند

ادعای سنتکام: دو ناو آمریکا خاورمیانه را ترک نمی‌کنند

سنتکام از تداوم حضور دو ناو هواپیمابر آمریکایی در خاورمیانه خبر داد.

تبلیغات
تبلیغات

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) ادعا کرد: دو ناو هواپیمابر آمریکایی به عملیات‌های خود در خاورمیانه ادامه می‌دهند و نیروهای ما حضور خود را حفظ کرده و هوشیار باقی می‌مانند.

به گزارش فرارو، ناو هواپیمابر جورج بوش در حال دریانوردی در دریای عرب است.

سنتکام

 

تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات