ساماندهی اتباع بیگانه به کجا رسید؟
سخنگوی استانداری تهران گفت: طی ماههای اخیر ۱۵۵ محل تجمع و استقرار اتباع غیرمجاز در نقاط مختلف استان شناسایی شده و اقدامات قانونی برای برخورد با این موارد در حال انجام است.
علی رزازی، سخنگوی استانداری تهران، درباره وضعیت اتباع خارجی در استان گفت: رویکرد مدیریت استان، ساماندهی حضور اتباع بر اساس قوانین و مقررات موجود است.
به گزارش ایسنا، او اعلام کرد: طی ماههای اخیر ۱۵۵ محل تجمع و استقرار اتباع غیرمجاز در نقاط مختلف استان شناسایی شده و اقدامات قانونی برای برخورد با این موارد در حال انجام است.
رزازی افزود: افرادی که مدارک قانونی و اقامتی معتبر دارند میتوانند مطابق دستورالعملهای اعلامشده از خدمات آموزشی و اداری بهرهمند شوند.
به گفته او، ثبتنام دانشآموزان اتباع نیز صرفاً برای دارندگان مدارک معتبر و از طریق سازوکارهای تعیینشده انجام خواهد شد.