ترنج موبایل
تبلیغات
کد خبر: ۹۷۵۱۷۳

نگرانی سازمان ملل از نقض آتش‌بس ایران و آمریکا

نگرانی سازمان ملل از نقض آتش‌بس ایران و آمریکا

سازمان ملل از تبادل آتش اخیر بین ایران و آمریکا ابراز نگرانی کرد.

تبلیغات
تبلیغات

فرارو- استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش -دبیرکل سازمان ملل- گفت که این نهاد در تلاش است درک بهتری از آنچه توافق آتش‌بس رسمی است و آنچه غیررسمی است به دست آورد.

به گزارش فرارو به نقل از الجزیره، سخنگوی سازمان ملل گفت سازمان ملل از تبادل آتش بین ایران و آمریکا در این هفته «بسیار نگران و دلواپس» است.

وی در این باره افزود: ما هر دو طرف را تشویق می‌کنیم که به آتش‌بسی که اعلام کرده بودند احترام بگذارند.

تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات